السبت، 19 يوليو 2008

تاج تاني


التاج ده جاني هدية من سمو الأميرة نونو، وعلشان كدة مش هأقدر أرفضه رغم ان الواجب اللي فيه صعب قوي وطويل عامل زي امتحانات الثانوية العامة بتاعة السنة دي، لكن مفيش مشكلة المهم سمو الأميرة ما تزعلش..
أكتب 16 صفة عن نفسك ؟
يا نهار أبيض 16 صفة؟؟ ودول أجيبهم منين؟؟؟ هنحاول وأمرنا لله
(1) متردد في اتخاذ القرارات المهمة وغالباً اتخاذ القرار بيتم في الوقت الضايع.
(2) عايش حالة من الاكتئاب المزمن، ودي مش عارف بصراحة ايه سببها رغم ان الحمد لله تعالي ظروفي افضل من ناس غيري كتير.
(3) احساس مزمن بالخوف من المستقبل.
(4) طيب ساعات وشرير ساعات تاني.
(5) هاديء ساعات وعصبي ساعات تاني.
(6) مجامل ساعات وصريح بشكل فج ساعات تاني.
(7) بحاول أطيع ربنا.. لكن ساعات كتير بعصيه.. ربنا يسامحني بقى على المعصية
(8) متزمت ساعات.. ومنفتح تماما ساعات تاني.
(9) غيور جدا.. على أسرتي والناس اللي بحبهم.
(10) رومانسي ساعات.. وقاسي ساعات تاني.
انا قولت من الأول الواجب ده طويييييل.. يلا هانت..ههههه
(11) بحب اساعد أي حد أقدر أساعده خاصة اذا كان الحد ده عزيز عندي.
(12) مش بنسى الناس اللي بحبهم بسهوله.. علشان كدة مش بحاول احب حد بسهولة.
(13)لما بكره حد بكرهه بجد.. وعلى قد حبي ليه في الأول بيكون كرهي ليه.
أنا بس ليا سؤال لسمو الأميرة نونو هما ليه 16 صفة!! ايه الفكرة يعني في الرقم 16 ده.. هو ده رقم الحظ بتاعك..هههههههه
(14) بحب الأطفال جدا.. لان حياتهم بريئة.. بس فيه أطفال عفاريت مش بحبهم..ههههه
(15) بحب أعمل شغلي بضمير.. أيا كان بسيط
وأخيييييييييييييييييييييراً
(16) بحب سعاد حسني.. ههههههههههههههه
أهدي التاج لمين؟؟؟
* نعكشة
* أيامنا الحلوة
* أحيانا إسراء حامد
* بندقة

هناك 31 تعليقًا:

Empress appy يقول...

بص يا ابنى انت
انت تمدد على الشازلونج كده فى البلكونه وتقعد تحت الشمس هتسيح كل الافكار الشريرة اللى عندك دى
وعلى فكرة لو مأكلتش قرنبيط
وصرفت العفاريت من عندك هتلاقى نفسك كويس قوى هههههههههههههههههه

انت حد متلخبط ووحيد بس خلاص

نعكشة يقول...

اجاباتك سكر ههههههههههههههه
والله معرفتش أي حاجة

طويل ساعات قصير ساعات
بشنب ساعات بحلقة ساعات
بمشي ساعات و اقعد ساعات
هههههههههههههههه

أحم

هوه أنا لسة عاملة واجب من فترة قصيرة

بس هاخدة عندي و احتفظ بية و كل حبة كدة انطلق انطلاقة فظيعة

بس بلاش انا أتكلم عن نفسي
سيبوني ساكتة :D
ههههههههه


دمت سالم

و تسلم علي التتويج

بس دة محتاج فستان :D

سلامٌ عليك

نونو يقول...

يا نهار الواان 00000000000
دى شيزفرنية بجد شرير ساعات
طيب ساعات
بس بجد اللى يحب حد قوى
ولما يكرة يكرة اوى
أكييد يبقى طيب وميبقاش شرير
صح ولا لا ؟
بس أكييد مفيش عصيان ربنا تانى
صح ولا هتزعل سمو الاميرة !
وعلى العموم انا اتشرفت بمعرفة انسان طيب زى سياتك وكمان صاااافى من جوة

Unknown يقول...

حلوة برنامج اعترافات ليلية اللى فى كل المدونات دا
يارب مايجينى
لانى بكون محتارة جداا
فى الاجابات وخايفة يكون شكلى غبى وانا بجاوب
بس انت ايحاباتك كلها ممتازة
مبروووك نجحت فى الاختبار

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يكرمك يارب ويهديك لما يحبه ويرضاه على فكرة كلنا فينا التناقضات دي عادي يعني
سمو الاميرة نونو 8 بناتيت صح؟؟؟
ولا حد تالت اسمه نونو
تحياتي

غير معرف يقول...

هههههههههههه
علي فكره كل انسان عنده متناقضات ده شيء طبيعي يعني كل واحد لازم يحب و يكره لكن انا حاسه ان التناقض عندك واضح بشكل كبير
مش عارفه ليه حاسه انك شخصية متقلبه بشده
علي كل حال اسال الله ان يصلح حالك و حالنا كلنا

nody يقول...

كلنا جوانا متناقضات
لكن انت ليه وحيد اوى مع انك راجل وفى مجتمع ذكورى
تحياتى

GiGi world يقول...

اصعب شئ لما حد يقولك اتكلم عن نفسك
انت انسان جميل ربنا يكرمك

dina يقول...

حلو التاج و احلى حاجة انك بتحب سعاد حسنى بصراحة
هههههههه
اجابات مميزة فعلا
تحياتى

في حب مصر يقول...

appy
تصدقي عندك حق.. انا محتاج فعلا أمدد على الشيزلونج بس عند دكتور نفساني كويس.. تعرفي حد كويس..ههههههههه
وبعدين ايه علاقة القرنبيط بالحالة دي؟؟؟؟
بالنسبة للعفاريت انا صرفتها من زمااااااان.. ودلوقت بقى عندي جن ..ههههههه

على فكرة بقى كل واحد فينا عنده التناقضات دي .. واحنا لو كلنا طيبين وكويسين على طول الخط ما كانش ده بقى حالنا

تحياتي ودايما منوراني

في حب مصر يقول...

نعكشه
ولا انا والله..ههههه
بس فعلا كلنا عندنا التناقضات دي ساعات
سموك احتفظي بيه زي ما تحبي بس لازم تجاوبي عليه.. اتفقنا؟؟
اذا كان على الفستان سهلة جدااا.. ربنا يفرحك يا رب

منوراني
سلامون عليكم

في حب مصر يقول...

نونو
هي مش شيزوفرونية قوي يعني.. بس التناقضات موجودة عندنا طبيعي يعني.. مفيش حد طيب قوي وحد شرير قوي..
اتمنى والله ربنا يهديني ومش يكون فيه عصيان تاني ابدا
انا طبعا مقدرش خالص ازعل سمو الأميرة

انا اللي اتشرفت بمعرفة سموك والله
ودايما منوراني

في حب مصر يقول...

نهر الحب
شوفي يا ستي انا بدعوكي بجد تاخدي التاج هدية لسموك.. وفي انتظار اشوف اجاباتك عليه قريب؟؟

منوراني دايما

في حب مصر يقول...

نونو (عاشقة النقاب)

عندك حق الناس كلها عندها تناقضات وده طبيعي في البشر، فمفيش حد سوي قوي

هي فعلا نونو 8 بناتيت .. يا نونو عاشقة النقاب.. بس لسة مفيش نونو تالتة..هههههههههه

ربنا يكرمك ودايما تنوريني

في حب مصر يقول...

عاشقة الجنة
هو انا مش شخصية متقلبة زي ما انتي بتقولي.. ومش عندي تناقضات صارخة.. انا بس حبيت اوضح اننا عندنا تناقضات في حياتنا.. والامور مش بتمشي في مسار واحد ابدا وإلا بقينا ملايكة وشياطين.. احنا بشر؟؟

ربنا يسمع منك ويصلح حالنا جميعا

ودايما تنوريني

في حب مصر يقول...

نودي
صح كلنا عندنا تناقضات.. بس ايه السؤال الغريب ده.. أولا انا مش في مجتمع زكوري قوي يعني بالعكس القسم اللي بشتغل فيه فيه عناصر نسائية كتير قوي.. وبعدين في الإمارات هنا فيه درجة عالية من الحرية وفيه عناصر نسائية كتييير في الشوارع والبنايات والشغل وكل مكان..
حكاية اني وحيد دي ممكن يكون فيها جزء من الصحة بس مش لاني عايش في مجتمع زكوري او مجتمع نسوي؟؟

شكرا لتعليق سموك ودايما منوراني يا بنت المنصورة

في حب مصر يقول...

gigi
هو فعلا اصعب شيء ان الواحد يتكلم عن نفسه.. بس انا اتمنى أقرالك حاجة تتكلمي فيها عن نفسك
وشكرا على كلماتك الجميلة

تحياتي

في حب مصر يقول...

dina
بزمتك انتي فيه حد مش بيحب سعاد حسني..ههههههههه
شكرا على تعليقك الجميل ويارب دايما منوراني

تحياتي

غير معرف يقول...

احنا فعلا مش ملائكه
و فينا الخير و الشر لكن بيغلب علينا طباع معين
بس سيبك كفايه انك بتحب سعاد حسني
اللي بتقول البنت زي الولد
ههههههههههه

نونو يقول...

خلاص هتنزل المرة دى ؟
بس اعمل حسابك المرة الجاااية
خلاص ما دام كنت مشغوووول
مفيش زعل بس متتاخرش تانى

نونو يقول...

نستنى حاجة مهمة عايزة بوست جااااااااامد
جداااا
قبل ما تنشغل تانى

سنووايت يقول...

وانا بقرأ ردودك افتكرت بيت لنزار قباني بحس كتير اني منه

انا البحر في مدي وجزري وعمق تحولاتي
انا التناقض في دمي وانا احب تناقضاتي

رحم الله سعاد حسني وغفر لها

نونو يقول...

اذيييييييك واية الاخبار
سياتك فين يافندم قلقتنا علييك جدااااااا
طمنا علييك

Unknown يقول...

اول زيارة لمدونتك وربنا يسهل ومتكنش الاخيرة
رأيى ان اى شخص لا يستطيع وصف نفسة وصف دقيق خالى من الذاتية فصفاتنا الحقيقة نعرفها من خلا الاخرون فالاخرون هم المراية الحقيقة لنا فصفتنا الحقيقة نجدها فى المواقف المختلفة مع الاخريين...
جهد مشكور

في حب مصر يقول...

عاشقة الجنة

ده بالظبط اللي قصدت اني أقوله.. احنا فينا الخير وفينا الشر.. وأكيد فيه طابع بيغلب بس الاتنين موجودين..
وبعدين اشمعنى اغنية البنت زي الولد ما هي سعاد ليها اغاني كتيير حلوة.. وع ذلك البنت دلوقت أحسن من الولد..ههههههههه
تحياتي

في حب مصر يقول...

نونو 8 بنانيت

معاش ولا كان اللي ينزل كلمتك..ههههه

طلباتك أوامر فيه بوست جديد قريب انشاء الله

منوراني

في حب مصر يقول...

سنووايت

انا البحر في مدي وجزري وعمق تحولاتي
انا التناقض في دمي وانا احب تناقضاتي

دي اول مرة اقرأ فيها البيت ده بس فعلا جميل ومعبر جدا عن المعني اللي عايز أوصله

شكرا للتعليق الجميل ده
ويارب دايما تنوريني

في حب مصر يقول...

medus
أنا متفق معاك تماما في الكلام ده.. وعلشان كدة انا ما وصفتش نفسي انا قولت حاجات متناقضة ممكن تكون موجودة في اي شخص في الدنيا

منورني في أول زيارة وانشاء الله مش الأخيرة

تحياتي

غير معرف يقول...

فعلا البت مش زي الولد خااالص
شفت بقي اهي الست سعاد ضحكت علينا
ال البت زي الولد ال

في حب مصر يقول...

عاشقة الجنة

مش قولتك البنت احسن من الولد..ههههههههه

غير معرف يقول...

حرررررررررام عليك تاج تاني ومن نفس النوعية وعلى اكبر كمان عااااااااااااااا
امري لله هاخدوا بس شوية كده وهنزله في المدونة ابقى ادخل عندي واقرأ حكايتي مع ابو حسين

تحياتي